תיקון איכותי ונכון של חשמלאי בדרום

בשביל לדעת לחסוך הוצאות החשמלאי בעת תקלה, יש להכיר את עולם החשמלאי בדרום :

חשיבות בדיקה תקופתית של חשמלאי

חשמל זהו נושא מאוד רגיש ומסוכן, כמו שחברת החשמל מזכירה לנו בכל אחת מהפרסומות שלה. ולא בכדי, יש אסונות רבים אשר נגרמים בגלל החשמל, שלמרבה הכאב, ניתן היה למנוע אותם אם רק היינו נותנים תשומת לב נוספת לנושא החשמל בביתנו.

חשמלאי בדרום מגיע כאשר ישנה תקלה כלשהי ברשת החשמל הביתית. אך חוץ תיקון תקלות, רצוי ביותר להזמין פעם בחצי שנה או שנה, בהתאם לתקציב, חשמלאי בדרום ,שיבצע בדיקה מקיפה ויראה כי הכל תקין בביתנו.

תחזוקה מתמדת מונעת תקלות

חשמלאי מוסמך לזהות את מקום הבעיה ולשים לב היכן עלולה לצוץ בעיה. כאשר מזמינים חשמלאי בדרום לביצוע בדיקה מקיפה, הוא ישים לב אם אחד השקעים רופף במקום שלו, אם יוצא אור כחול מאחד השקעים- אלו לא דברים המפריעים לנו להשתמש בשקע, אך הם מאוד מסוכנים ואנו לא מודעים לכך. בקלות רבה האור הכחול- זרם החשמל יכול לשרוף את התקע או לחשמל את הנוגע בו.

מלבד בטיחות השקעים, חשמלאי בדרום יבצע בדיקה של לוח החשמל ויוודא כי כל המפסקים עובדים וכי הממסר פחת עובד כסדרו. מסר פחת מפסיק את זרם החשמל כאשר הוא מזהה כי ישנו מעגל חשמלי לא תקין בבית – הוא זה שיוצר את ה"קצר" הכל כך מעצבן שבעצם מציל את החיים שלנו.

בנוסף, חשמלאי בדרום או חשמלאי בבאר שבע יבדוק כי מבוצעת הארקה בביתכם ושהיא מותקנת כראוי. במידה ואין בביתכם הארקה- כדאי מאוד להתקין. עלות הארקה אינה גבוהה כלל ובחינת בטיחות היא משתלמת ביותר.

בכל שאלה בנושא חשמל, עומס יתר, או תקלות שעלו והזנחתם- בעת הבדיקה של חשמלאי בדרום תוכלו לשאול אותו על כך ולטפל בכל בעיה. זכרו כי תחזוקה מתמדת מונעת תקלות שיעלו הרבה יותר. והיא כוללת זמנים לא צפויים כמו שישי שבת.

הקפידו להזמין חשמלאי בדרום בעל אורך רוח ולידע אותו כי אתם מעוניינים בבדיקה ולא בתיקון. חשמלאי המגיע לבדיקה חייב להיות חשמלאי בודק- בעל תעודה, המעניקה לו את הסמכות לבדוק את מצב החשמל בבית ומכישירה אותו לזהות נקודות תורפה במערכת החשמל הביתית או תקלות שטרם שמתם לב אליהם.

Author: עמית ברקוביץ