רטוב ונקי ביותר

נעליים מבריקות באמת יכולות לעשות הבדל גדול בשיפור המראה הכללי שלך. לאחר חליפה יפה הוא בסדר, אבל אם אין לך נעליים נקיות ומבריקות אז המראה הכללי שלך יהיה מושפע.

למרבה המזל, אתה יכול להשתמש במשחת נעליים שתעזרו ליטוש שיש לך לקבל את הנעליים שלך נחמדה ומבריקות. זה פשוט מאוד לשימוש והוא גם זול יחסית. אתה רק צריך להיזהר שלא לקבל את זה על השטיח שלך כמו שעושה כל כך יכול לגרום לבלגן די מכוער בטעות. זה ישאיר מאחורי כתם מגעיל שיהרוס באופן מיידי את המראה של השטיחים שלך בבית.

ניקוי כתמי משחת נעליים על השטיח הוא לא המשימה הקלה ביותר בעולם, אבל זה בהחלט חיוני על מנת שתוכל לשמור אותו מבט נקי ונחמד. בדקו את המדריך הבא כדי לעזור לך במקרה שאתה גם התמודדות עם כתמי משחת נעליים על השטיח שלך.

  • • הצעד הראשון שאתה צריך לקחת את זה כדי לנקות את משחת הנעליים על השטיח שלך. מייד להשתמש ברק 013 במגבת נייר ולמחוק את האזור הפגוע של השטיח. רק תזכור לא לשפשף במשחת הנעליים כמו זה יהיה רק ​​להפיץ את האחרונים במקום להסיר אותו.
  • • לאחר מכן, יהיה עליך ליצור פתרון ניקוי יעיל שיסייע בהסרת כתם משחת הנעליים. אתה יכול לעשות אחד בעצמך על ידי ערבוב כפית של אמוניה ברורה עם כוס מים חמים. לשלב בין שני מרכיבים אלה ולאחר מכן למקם את תוצאת הפתרון בתוך בקבוק תרסיס ריק.
  • • רסס את האזור הפגוע של השטיח כמה פעמים בשימוש בתמיסת הניקוי יש לך מוכנה. תן לזה שנקבע לכשלוש דקות לפני שעבר לשלב הבא.
  • • השתמש במטלית נקיות ולבנה להתחיל ליטוש שיש סופג את האזור המוכתם ברציפות עד להסרתו לחלוטין. לפעמים זה ייקח כמה ניסיונות עד שהאזור מסוגלים להיפטר לחלוטין את הכתם אבל רק לזכור להישאר סבלני עד שהשטיח שלך הוא יפה ונקי פעם נוספת.
  • • השלב האחרון הוא לשטוף את האזור שבו אתה רק השטיח לנקות עם כוס מים חמים. זה מים חמים עם לימון הוא לחסל את כל שאריות שיכולים לקבל נשארו מאחור על השטיח שלך. לאחר שסיימת את שטיפת השטיח, השתמש במגבת נקי או סמרטוט כדי לייבש את האזור ביסודיות. ברגע שסיימת לשטוף את האזור שבו היה אמור להיות כתם, מקבל סמרטוט נקי ויבשים לחלוטין לשטיח.

 על נקיון ופוליש

ניתן להסיר בקלות ממשחת נעלי השטיח שלך או בדי ריפוד על ידי ביצוע עצות פשוטות אלה ניקוי שטיחים. עם זאת, אם אתה לא רוצה לעשות את זה בעצמך, אתה תמיד יכול לקבל את שירות ניקוי שטיחים מקצועיים שיעשה את העבודה בשבילך.

בעיקרון, משחת נעליים בדרך כלל מגיע בשלוש צורות שונות.

סוג נוזלי שמורכב ממים, פיגמנטים צבע, שעווה ואלכוהול או חומרי ניקוי דומים.
הדבק בהיקף של רפים, שעווה, צבעים מסיסים בשמן, וממסים כמו נפט או טרפנטין.
סוג שעווה שהוא דומה בהרכבו למשחות.
כתמי משחת נעליים להשתנות במידה רבה בצבע, מראה ומרקם, לחץ דם נמוך או פורום דוקטור אך בדרך כלל מופיעים ככתם או למרוח על פני השטח השטיח או בחלק התחתון של ריפוד עוקף.

הנה הפרוצדורה המומלצת לניקוי שטיחים עשו זאת בעצמך להסיר כל סוג של משחת נעליים מהשטיח שלך:

ציוד דרוש ליטוש שיש

מסיר הלק או ממס נדיף יבש כמו ממסים ניקוי יבשים אצטון או אחרים.
ממס יבש בלתי נדיף ליטוש שיש כמו לפשל כבוי או פוליש.
תמיסת סבון עדינה. רבע כפית 1/4 תערובת של נוזל לשטיפת כלים לכוס אחת של מים מעט חמים. (אין להשתמש בחומרי ניקוי כביסה או חומרי ניקוי בשטיפת כלים אוטומטיים).
לדלל תמיסת אמוניה. כף אחת של אמוניה לכוס אחת של מים.

  1. מים חמים
  2. כף יד
  3. מגבות סופגות לבנות
  4. מגה ספורט
  5. נוהל
  6. ליטוש שיש

כמו עם כל הכתמים וכתמים, חשוב מאוד לנקות אותו במהירות. אם הכתם שנשאר על השטיח במשך זמן רב, זה עלול להיות קשה מאוד או בלתי אפשרי להסיר.

לגרד את כל החומר שאתה יכול, עם כף או מרית. להשתמש בשואב אבק כדי לשאוב את כל למחצה המוצקים.

יוצקים מעט מהפתרון הראשון אל מגבת לבנה ולמחוק בעדינות. הימנע משפשוף מכיוון שהדבר עלול לגרום לכתם להתפשט ליטוש שיש. עכשיו צריכה להיות, לכאורה, של העברה פולני אל המגבת. מעבר לתחום חדש של המגבת וחזור על התהליך. המשך בשלב זה עד שלא יותר משחת נעלי כתם יורד אל המגבת. בשלב זה, את הכתם אמור להיעלם. אם לא, חזור על תהליך השימוש השני (ממס בלתי נדיף מכבי תל אביב ).

הבא להחיל את תמיסת סבון המדוללת ולשטוף היטב עם מים חמים.

אם הכתם לא נעלם לחלוטין אחרי זה, תמחה עם תמיסת אמוניה מהולה ולאחר מכן לשטוף היטב.

התאזר בסבלנות, שכן משחת נעליים הוא תערובת מורכבת ועשוי זקוק לזמן ממושך כדי להפוך לתחליב על ידי חומרי הניקוי שאתה משתמש.

יש לשטוף את האזור ביסודיות עם נקודת מים פושרים ולמחוק שוב ושוב עד יבש. אל ליטוש שיש תבין את הבד רטוב באילת מדי אם כי, כמו זה יגרום לבעיות אחרות. אתה יכול להימנע על ידי שימוש בהרטבת תרסיס הדק לערפל, במקום להציף את area.You יצטרך להסיר כמה שיותר מהממסים ככל שתוכל, על מנת למנוע מהיר מחדש לכלוך של השטיח.

Author: עמית ברקוביץ