טיולי מתנפחים לילדים

קמפינג הוא באמת אחד מהסוגים המדהימים והייחודיים ביותר של חופשות יש, ולך תמצא אותך כל כך הרבה יותר מהנה אם אתה לוודא שאתה מוכן היטב לזה! בדקו את המאמר שלהלן כמה עצות חשובות מאוד על מה שהופך את טיול מחנאות שלך להצלחה מוחלטת! לברזנט זול וחד פעמי למקום תחת האוהל שלך , שמור אתוילון מקלחת ישן ! זה גם יכול לשמש כבסיס לבישול השף הלבן או שטיפת אזור, שבו אתה יכול בקלות לשלוט בכלל ברוח. במקום לזרוק את וילון המקלחת הבא שלך, לזרוק אותו בכביסה ולשמור אותו לקמפינג.

לתרגל מתנפחים לילדים קשירת סוגים שונים של קשרים , בניית שריפות והשחזת סכינים לפני שאתה יוצאלהרפתקה מחנאות שלך. לדעת איך לעשות את הדברים החיוניים הללו מבעוד מועד יחסוך ממך את הצורך ללמוד אותם באתר. חוץ מזה, יהיה לך יותר זמן לעצמך ליהנות במהלך טיול קמפינג שלך. למרות זאת הוא לא חלק חיוני של ציוד מחנאות המדינה הגב שלך,המצ'טה היא משהו שאתה יכול לשקול אריזה תלוי איפה אתה הולך . זהו כלים מאוד תכליתי במדבר. אתה יכול לחתוך אותו שובל , במבוק גרזן וגפנים למקלט , לחתוך קוקוסים עבור מים, לקצוץ עצי הסקה, ואף להשתמש בו כהגנה מתנפחים מפני חיות בר .

זה רעיון טוב כדי לשמור על היגיינה כאשר מחנאות . פריטים כמו בגדים לשטוף , ספוגים , קערות , סבונים , מברשות שיניים מתכלים , משחות שיניים, סודה לשתייה, בחוט דנטלי, ומים נקיים יכולים לעזור לך להישאר נקי במהלך הטיול שלך . אתה יכול גם להשתמש יד , אלכוהול לחיטוי ,וכדורים באזורים שאינם רגישים לכותנה. אל תשתמש בשום דבר עם ניחוחות מתנפחים שכן הם יכולים למשוך חרקים. ישנם סוגים שונים כל כך הרבה אוהלים זמינים זה יכול להיות מבלבל כאשר אתה מנסה לבחור אחד. זה רעיון טוב לבחור אחד שיש לו כניסה. זה מקום בו אתה יכול לשמור על כל אחד מהפריטים הרטובים שלך , כדי למנוע הצבתן ישירות בתוך האוהל.

להביא אתערכת עזרה ראשונה. קמפינג הוא כיף. זה גם יכול להיות קצת מסוכן. תמיד להיות מוכן . יובל המבולבל זו אטרקציה טובה לילדים וגם מתנפחים .השריטות ופריחות קטנות יכולות להיות נפוצות במיוחד בטבע. תביא לאורך חירום ערכה עזרה ראשונה מלאה בכל דבר שאולי אתה צריך . אתה תשמח שעשית אם משהו משתבש . כאשר מחנאות , מעת לעת לעשות בדיקת תקתק . לחפש כל כתמים חומים או שחוריםשפשוט הופיעו על העור שלך . קרציות נצמדותלעור מבלי לגרום ליותר מדימה פרעה, כדי להיות בטוח כדי לבדוק את עצמך ואת חבריךל קרציות לאחר קמפינג בחוץ לבזבז זמן .

דבר מנומס שאתה יכול לעשות עבור החניכים שעוקבים אחריך הוא עוזב את העץ עבורם. תחשוב על כמה קשה יכול להיות למצוא כמה עץ אם אין אף אחדבמחנה , במיוחד כאשר הוא כהה . אז, להיות אדיב לאחרים ולהשאיר כמה שיותר מעץ שאתה יכול. מיכלים לאיסוף פלסטיק הוא מקום הטוב ביותר כדי לשמור ולארגן כראוי האביזרים מחנאות שלך . בבית הכניס הילוכים מחנאות בתוך ארון ולוודא שהאזור יבש ואטום.

רק בגלל שהאוהל שלך שכותרתו עמיד למים , אל תסמכו על זה כדי לשמור על יבש כשיורד גשם. לארוז כמה יריעות גדולות במיוחד כדי לקחת איתך . מתנפחים השתמש באחד כדי להגדיר על הקרקע מתחת לאוהל שלךולשמור על אחד יבש כדי להשתמש בו כדי לכסות את האוהל שלך אם זה נראה כאילו זה הולך לרדת גשם חזק. לעשות הרבה מחקר על מחנאות באתר שלך ולוודא שהיא מציעה את כל מהשהקבוצה שלך תהיה צורך . קח בחשבון את הצרכים האישיים של כל חניך על מנת להבטיח שכולם טופלו. זה מקל על הצורך לעשות ריצות אספקה, או במקרה הגרוע ביותר, צריך לסיים את הטיול מוקדם מדי.

אם המימייה שלך מתחילה ריח מעופש, שאתה יכול לתת לו ניקוי טוב עם סודה לשתייה . הנחמעט מים במימייה שלך, ולאחר מכן להוסיף שלוש כפות של סודה לשתייה. ללחוץ בעדינות , לתת לו לשבת במשך שישים דקות ,ולאחר מכן לשטוף עם מים. המימייה שלך תהיה נקיות ומרענן ! לרכושכלי רב שימושי לאחסון עם ציוד מחנאות שלך. כלי זה צריך לכלולגרזן, פטיש ומסור. הכלי רב שימושי יהיה שימושי כאשר אתם מחפשים עצי הסקה, ניקויעקבות והקמת האוהל שלך. בעת רכישתכלי רב שימושי , לקבל אחד אחד באיכות טובה לשנה של הנאה .

על טיול שטו ואטרקציות בטבע

לפני שאתה עוזב על הנסיעה שלך , השתמש בחצר האחורית שלך כדי לעזור לך לחשב את סטיותבציוד מחנאות שלך. מתנפחים לילדים להשכרה לשים את האוהל שלך כדי לוודא שאתה יודע (או זוכר! ) איך לשים אותו. זה גם יאפשר לך לראות אם משהו צריך להיות בפצעו. זה יעשה את זה כי הרבה יותר קל לך כשאתה מגיעלחניון הלילה . אם אתה הולך אחורה מחנאות מדינה , אתה כנראה צריך לשאת ערכת הכשת נחשבציוד שלך . ערכות נשיכת הנחש הטובות ביותר הן אלה שמשתמשים ביניקה. יש כמה ערכות אזמלים וחונקי זרימת דם בהם. אזמלים באמת יכולים לחתוך את הרעל לתוך זרם הדם מהר יותר,וחונקים יכולים להיות קטלניים אם לא משתמשים בו כראוי .

תמיד לקחת אתערכת עזרה ראשונה מצוידת במלואו בעת לצאת החוצה לטיול מחנאות . אתה יכול טבע נאות קולקציה להרכיב ערכה משלך עם תחבושות , פדה גזה , פינצטה, מספריים, קרם נגד חיידקים ומגבוני חיטוי במכל יציב . אתה יכול גם לקנות אחד ערכות מוכנות מצוינות רבות כדי לחסוך זמן. קח אתערכת עזרה ראשונה איתך, כך שאתה יודע שאתה יכול מתנפחים לילדים לטפל בכל פצעים שאתה מקבל על הנסיעה. אתה רוצה לקחת את כל אמצעי זהירות הכרחי כאשר אתה מחליט לצאת לקמפינג. אז ודא כי אתה מביא ערכת עזרה ראשונה עם כמה עזרי להקה רק במקרה שמישהו מקבל שרוט או לפגוע בטיול שלך .

כמה דברים להציע שלווהוכמה שיותר ערך מאשר נהנית קצת , אחד על אחד, הפעם עם אמא טבע , אני מקווה שמאמר זה נתן לך את כל העצות מועילה שאתה צריך כדי להפוך את טיול מחנאות שלך ללכת בצורה חלקה וללא תקלות. שמרו על הטיפים הבאים בחשבון כמו שאתה לארוז לטיולוליהנות מכל רגע !

Author: עמית ברקוביץ