השכרת אוהלים לאירועים – חשיבותו של צ'ק ליסט

אוהל להשכרה באוהלי הפסגה

אוהל מרווח ומעוצב יכול להוות כלוקיישן לקיום אירועים משפחתיים שונים: ימי הולדת, בר מצווה/ בת מצווה, שבת חתן, חגיגות חינה ואפילו חתונות.

אז כמובן, כי לבחירת החברה אשר מציעה שירות של השכרת אוהלים לאירועים, כמו גם לבחירת אוהל להשכרה שהוא מתאים לאופי של האירוע שאתם מעוניינים לעשות, יש חשוביות והשפעה מאוד גדולה על סוג וגודל האול על מנת שבאמת תצליחו לבנות אורוע חלומי!

אוהל להשכרה באוהלי הפסגה

הפסגה באנר טלפון

אך מדובר רק בפרט אחד מתוך רשימה לא מצומצמת של פרטים אשר ישפיעו על מידת ההצלחה ומפלס ההנאה באותו האירוע.

הדרך הטובה ביותר להעלות בצורה משמעותית את הסיכויים שהאירוע יעבור בהצלחה תוך מענה על מלוא הציפיות ממנו, היא על ידי הכנת צ'ק ליסט מסודר, אשר יכלול את כל הפעולות אותן תדרשו לבצע בהליך ארגון והפקת האירוע.

לשים דגש גם על הפרטים הקטנים

צ'ק ליסט אמור לכלול את כל הפרטים לגבי האירוע, כך שאם כתבתם שאחת הפעולות אותה אתם צריכים לעשות לקראת האירוע זה השכרת אוהלים, השלב הבא יהיה לחשוב על הציוד שאתם צריכים עבור האוהל.

חישוב של כמות המוזמנים לאירוע, תאפשר לכם לקבל החלטה אם אתם מעוניינים או צריכים גם שירות של השכרת שולחנות וכיסאות ויספק לכם תמונה מדויקת יותר לגבי הכמויות.
כמובן, שההמלצה היא לשים דגש על כל הפרטים, גם על הפרטים הגדולים: הושבה, תפריטים וכלים וגם על הפרטים הקטנים, לדוגמא, אגרטלים אותם תציבו על כל שולחן, לצורך עיצוב ואווירה.

שימת דגש על כל הפרטים המדוברים, תוך שאתם רואים לנגד עיניכם איך אתם מתכננים שהאירוע שלכם יראה, תבטיח לכם, שלא תמצאו את עצמכם בסיטואציה בה אתם עתידים לגלות בזמן אמת ששכחתם דברים חשובים ומרכזיים.

כאמור, כשיש לכם צ'ק ליסט מסודר, יהיה לכם גם יותר נוח להיוועץ באחרים, אשר יוכלו להזכיר לכם אם שכחתם פרטים מסוימים.

ונחזור להשכרת אוהלים לאירועים

אוהל לאירוע יכול להוות במקרים רבים כמקום האירוע, לדוגמא, אם החלטתם לקיים את האירוע בחצר של בית או בשטח, אוהל יהווה כמקום מקורה אשר יגן על האורחים מפני פגעי מזג האוויר השונים.

מהסיבה הזאת, גם כשזה נוגע לנושא של השכרת אוהלים לאירועים, ההמלצה היא לתכנן צ'ק ליסט מקדים הנוגע לגודל האוהל בו אתם מעוניינים – שיושפע כמובן מכמות האורחים המוזמנים, איך אתם מדמיינים את האוהל מבחינת הושבה וכמה שולחנות וכיסאות אתם צריכים למטרה.

שימת דגש על כל הפרטים והבנה מעמיקה שלהם, תאפשר לכם לאתר חברה המתמחה בהשכרת אוהלים לאירועים וציוד משלים ולהשכיר ממנה את כל הציוד לו אתם זקוקים – מה שימנע ממכם את הצורך להתנהל מול מספר חברות שונות.

ניתן לסכם את זה בכך, שתכנון מוקפד של האירוע על כל פרטיו והעלאת הפרטים המדוברים אל הכתב יהווה כדרך הטובה ביותר להבטיח שהאירוע שלכם אכן יהיה מוצלח ויספק מענה על הציפיות ממנו.

צריכים עזרה בתכנון האירוע? מעוניינים להזמין אוהל במחיר הכי זול? אוהלי הפסגה לשירותכם!

הפסגה באנר טלפון

Author: עמית ברקוביץ