הרמוניה בגן אולם אירועים מעולם אחר – האולם המחודש לשירותכם!

מאכלים מיוחדים לאירועים

מחפשים מקום לערוך בו אירוע? מתבלטים בין גן אירועים לאולם אירועים? רוצים חופה בחיק הטבע ולא יודעים להיכן לגשת? הרמוניה בגן הפתרון המושלם עבורכם!

חתונה הוא אחד האירועים המקודשים והמרגשים ביותר עבור החתן והכלה והמקום בו הזוג הופך להיות נשוי בפעם הראשונה זה אולם האירועים .

כל זוג מעוניין שהחתונה שלו תהיה הכי יפה והכי מושקעת שיש ושלא יפסיקו לדבר עליה למשך זמן רב

הרמוניה בגן המקום המושלם ביותר עבור האירוע שלכם

הרמוניה בגן הינו גן אירועים המשלב בין מודרניזציה לקלאסיקה ונותן חוויה מושלמת ומרגשת גם לקהל המבוגר וגם לקהל הצעיר כאחד

האולמות המעוצבים בעיצוב חדשני ומיוחד משרים על קהל המוזמנים אווירה מיוחדת שלא תמצאו בשום מקום אחר.

הרמוניה בגן חוויה קולינרית מעולם אחר

בנוסף לעיצוב המושלם של האולם החוויה הקולינרית המדהימה שתמצאו באולם האירועים המחודש של הרמוניה בגן היא חוויה על חושית מגוון של צבעים טעמים וריחות המיוצרים מחומרי הגלם המובחרים ביותר על ידי שפים מהשורה הראשונה המומחים בתחום הקולינריה מנות גורמה מיוחדות מכל סגנונות המטבחים הקיימים.

הצוות המנוסה והוותיק בתחום האירועים של הרמוניה בגן יעניק לכם אירוע מעולם אחר החל מההנהלה הראשית, צוות התאורנים, הברמנים, צוות המעצבים, אנשי המכירות והמזכירות כולם יעשו הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם מכל הבחינות .

גני האירועים הרמוניה בגן מעניק לכם שתי אולמות לבחירה אולם הקלאס ואולם הקלאב לכל אחד מהם עיצוב וסגנון משלו כל שעליכם הוא להחליט איזה סגנון תרצו לערוך את האירוע שלכם ולבחור את אחד מהאולמות המפוארים שבמתחם.

הרמוניה בגן ממוקם באזור מרכזי לכיוון דרום המקום נגיש ונוח להגעה כך שהאורחים גם מהדרום וגם מהמרכז יוכלו להגיע בקלות ובמהירות אל האירוע.

רק בהרמוניה בגן תקבלו את כל החוויות האפשריות במקום אחד פסטורליות וטבע בשילוב של אולם מודרני ומשוכלל שיעניק לאירוע שלכם ססגוניות וייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר. אירוע מושלם ומיוחד תוכלו לעשות אך ורק בהרמוניה בגן.

גן אירועים זה נמצא בסמוך לצומת גדרה לבאים מכל הכיוונים.

קישור למפה באתר גוגל מפות

הרמוניה בגן מפה
הרמוניה בגן מפה

Author: עמית ברקוביץ