מכונות שתייה במקומות ציבוריים

קפה איכותי ממכונת שתייה

היום חזרתי מאוניברסיטת אריאל בשומרון ,הבית קפה שלהם היה ממש לא רע ובגלל זה החלטתי לכתוב פוסט על מכונות קפה שונות. כל אחד מכיר את מכונות השתייה האוטומטיות אשר מצויות במקומות ציבוריים גדולים, החל ממשרדים ועד לבתי חולים. בתחילה היו מכונות השתייה מיועדות לשתיה קרה בלבד, וניתן היה לרכוש בהן פחיות, ובהמשך גם בקבוקים אישיים, של משקאות קלים מסוגים שונים ושל מים מינראליים. מכונות השתייה הללו שימושיות מאד עבור אנשים רבים שמגיעים למקומות ציבוריים, מאחר שלעיתים נמצאים במקומות מסוג זה במשך שעות רבות, ולא כל אחד דואג להצטייד בשתייה למשך היום. מכונות שתייה מאפשרות לכל אדם לרכוש לעצמו שתייה קרה וטעימה ולהתרענן. עם החידושים הטכנולוגיים נוספו אפשרויות תשלום בכרטיס אשראי במכונות אלה, מה שהגדיל עוד יותר את מספר המשתמשים בהן.

מכונות קפה

אני חייב לציין שבתאתרון הבימה יש קפה פשוט מצויין! בנוסף למכונות השתייה הקרה, התפתחו עם השנים גם מכונות קפה ושתייה חמה. בניגוד לשתייה הקרה, אין אפשרות למכור שתייה חמה סגורה בפחיות. מכונות שתייה חמה הן מכונות אשר מייצרות במקום את המשקה הרצוי. ישנן מכונות המיועדות למספר סוגים של שתייה חמה, ומכונות אחרות אשר מתמקדות אך ורק בסוגי הקפה השונים. לרוב, מלבד קפה ניתן להכין במכונות אלה גם שוקו, תה, משקה סחלב חם ועוד. ככל שהשנים התקדמו ואיתן הטכנולוגיות, הפכו מכונות השתייה ממכונות פשוטות המייצרות קפה פשוט, למכונות איכותיות, אשר מסוגלות להכין עשרות סוגי קפה, להקציף היטב את החלב וליצור קפה איכותי ממש כמו בבית קפה. אנשים רבים התרגלו כל כך לקפה איכותי כזה, שהם כבר אינם מסוגלים לשתות קפה ביתי רגיל, מקפה נמס, ויהא איכותי ככל שיהיה. הקפה האיכותי של מכונות השתייה נעשה נפוץ יותר ויותר, וכיום, במקומות ציבוריים רבים ניתן למצוא, לצד מכונות השתייה הקרה המסורתיות, גם מכונות שתייה חמה להכנת קפה איכותי במהירות.

אם מצאתם מכונה לא תקינה רצוי לפנות לפניות הציבור על מנת לדווח להם!

למה להתקין מכונות לשתייה חמה במשרדים?

בשנים האחרונות נוצר טרנד של התקנת מכונות שתייה חמה המיוחדות לקפה גם במשרדים. כאשר ישנה מכונת קפה במשרד, כל העובדים יכולים ליהנות מקפה איכותי וזמין בכל שעות היום. מתברר כי משתלם להחזיק מכונת קפה שכזו במשרד, על אף עלות הרכישה הראשונית, שאינה מעטה. מכונת קפה במשרד תורמת רבות לעובדים ולמשרד כולו. כידוע, קפה הוא משקה מעורר ומחזק, ואנשים רבים מוצאים כי לאחר שתיית קפה טוב הם מצליחים להתרכז טוב יותר בעבודתם. כל משרד נורמאלי מחזיק במטבחו פינת קפה פשוטה, אשר מכילה חלב, סוכר, קפה, כוסות וכן הלאה. פינה זו נוטה להתלכלך לעיתים קרובות, והיא דורשת תחזוקה קבועה, הן של מילוי החומרים הדרושים והן של ניקיון יסודי של הכלים והמשטחים. מכונת קפה איכותית חוסכת כל זאת, והתחזוקה היחידה שהיא דורשת מצוות המשרד הוא ניקיון קל אחת ליום באמצעות מטלית לחה. את כל שאר העבודה עושה החברה לה שייכת המכונה, וכך נחסך לכלוך רב וההנאה גדולה פי כמה.

זה סוף המאמר אני עכשיו הולך להכין קפה וליצור קשר עם חברת יס על מנת שיפתחו לי ערוצים חדשים לצפיה לחוויה מקסימלית עם קפה טוב ואיכותי!

נסיים עם ארומת וניל ואיך עושים קפה בטעם וניל מצויין!

Author: עמית ברקוביץ