על גרירה במירוץ

מירוצי דראג הוא סוג של תחרות מרוצי מכונית. הראשון שיעברו סדרה של קווי סיום הוא המנצח. זה היה ספורט שהראשון כבר הציג בארה"ב זמן מה לאחר מלחמת העולם השנייה, אבל הפך נרחב מפורסם מאז.

גרר במרוץ מכווניות:

יש מכוניות ספציפיות שנעשו במיוחד עבור מירוץ דראג, אבל אתה יכול לבנות בעצמך. יש כמה אנשים שלשפץ דגמי מכוניות ספורט ישנים כדי להפוך אותם שווים להיכנס בתחרות זו פחית ריח לרכב. הנה איך אתה יכול לבנות סוג מירוצי דראג מאוד משלך של מכונית:

שלב 1: יש לזכור כי בסוג זה של מכונית, שירותי גרירה אתה צריך מהירות וכוח ואגרסיביות. עם המהירות שמגיעה עם המכונית, אם המכונית שלך לא יכולה לעגל יעילות עקומות שביל ישראל, היא יכולה להחליק מהמסלול. ודא שאתה משנה את מערכת המתלים של המכונית שלך. זה מפחית גיוס תנועות כאשר אתה להאיץ בו. אם תחיל מומנט גבוה למכונית, המכונית מגיבה בהרמת החלק הקדמי שלו ונשען על צד אחד אשר יגרום לך לאבד את היציבות שלך.

שלב 2: בחר את הצמיגים הנכונים. מכיוון שאתה מתחרה, אתה צריך לבחור את הצמיגים עמידים ביותר. אתה לא יכול להרשות לעצמו קמצוץ דירות או דירות גרר בתוך כביש 6 לנקב בתקופה זו. לבחור את אלה עם אחיזה טובה יותר ודביקות כמו כמה כבישים נוטים להיות קצת חלקלק. מומחים מעדיפים צמיגים עם כתמי מירוץ כמו זו יש אחיזה טובה יותר לפני השטח. כמו כן, זה יעזור לך להאיץ מהר יותר ולצבור תאוצה.

שלב 3: אתה צריך להיות מצויד בהילוכי מגן  דוד אדום הימניים. יש המכונית שלך להיות מצוידת במטף לכיבוי אש במקרה שהמנוע הולך בלהבות. קסדה צריכה להיות גם במשקפים המיוחדים המירוץ המוכנים וגם להגנה שלך. גם המכונית שלך צריכה להיות מצוידת בכריות אוויר למקרה גרועים תאונות. הוא גם חייב להיות מותקן כלוב רול כמו זה יהיה להגן עליך רק במקרה שהמכונית שלך מתהפכת ומתגלגלת.

למה חשוב גרר וגם שירותי גרירה בזמן מירוץ

שלב 4: טריק לזכייה במירוץ הוא לרקוח תערובת הדלק שלך מאוד משלו. זהו אחד מסודות מרוץ דראג. לשלב כל מיני בנזין, במיוחד את אלה אוקטן גבוהים עם גרר המעצמות מחזקות של תחמוצת חנקן ורבים דלק סוג אחר של חומרים כמו מתנול. אתה יכול לשאול את עזרתו של מומחה בערבוב של חומרים אלה נכון כפי שהוא יכול להיות מסוכן אם אתה להתנסות בעצמך.

אתר שירותי גרירה מצויין – http://mygrar.blogspot.co.il

אתר של משחקי מרוץ http://www.net-games.co.il/racing-games

Author: עמית ברקוביץ

1 thought on “על גרירה במירוץ

Comments are closed.