יום סידורים בתל אביב.ואיך לבצע מכירת רכב לפירוק

עם סיום שנת תשע״ד כולנו עושים סוג של חשבון נפש וחושבים על השנה האחרונה שעברנו. לכולנו יש בשגרת היום יום שלנו, הרבה בעיות, צרות, הפתעות והמון אבל המון שגרה.

לפני שאנחנו פותחים את השנה החדשה חשבתי לספר על המקרה ההזוי של השנה שלי.

 אמנם המקרה הזה הוא לא יכנס לספר השיאים של גינס, כסיפור השנה, או כמעשה נס קיצוני מדי, אבל הוא השפיע מאוד על בן אדם שאני חייב איתו לא מעט שני – עלי.

 שירות מכירת מכוניות ישנות למוסך פירוקבאחד ימי העבודה השגרתיים שלי בתל אביב, חניתי את המכונית המאוד ישנה שלי אמנם, אבל האהובה עלי מאוד, בבוגרשוב. ומשם המשכתי לעיסוקי. בן כל הסידורים המכונית חנתה מספר שעות באותו חנייה כחול לבן בעיר. מהון להון לאחר שאני מסיים את מספר הסידורים שלי בתל אביב, קופת חולים, בנק, עיירית תל אביב, לא משהו מיוחד. אני מגיע לרכב ועליו מופיעה פתקית ׳מכוניות לפירוק׳ התקשרו….

היונדאי גטס שלי ישנה אמנם, שנת 2000 זה לא בא ברגל. אבל עדיין יכולתי להיפגע בשמה. זה לא נעים לראות גן סגור וגם לא נעיםלראות את הרכב שלך הולך לפירוק (מכירת רכבים לפירוק) , או לפחות מציעים לו ללכת לפירוק. שזה קרה והדביקו לי את המודעה על הרכב, התחלתי לחשוב על זה לעומק. לאט לאט, עם בירור העניינים, חשבתי שאולי כדאי לי לחשוב על זה. התחלתי ללמוד את הנושא, התייעצתי עם חברים, קראתי קצת באינטרנט וקיבלתי החלטה. החלטתי ללכת על זה. חוץ מקשר סנטימנטלי שהיה עובר גם ככה אחרי כמה שבועות. אין לי יותר מדי סיבות הגיניות להחזיק ברכב ישן כ"כ. ועוד שהבנתי שאני יכול לעשות ממנו סכום כסף נחמד. למה לא – שלחתי אותה באהבה למוסך פירוק מכוניות וגריטת רכבים.

 דברים קטנים בחיים שיוצרים לנו המשכיות ובמקרה הזה רכבים לפירוק

 אז אתם בטח שואלים, מה כ״כ מיוחד במקרה הזה של פירוק רכב. אז שהחלטתי למכור את הרכב שלי לפרוק התקשרתי לכמה אנשים והתחלתי לברר כמה יצא לי מזה.

כסף בקלות על רכב ישן שהבנתי שמהאוטו הישן הזה שלי יכול לצאת לי סכום כסף מכובד שיכול לסייע לי מאוד תודות למהלך של מכירה של רכב רכבים לפירוק. הלכתי על המהלך. עשרת אלפים שקל שקיבלתי מהמפרק עזרו לי מאוד באופן אישי , טוב לא בדיוק 10 אבל 9500 :D. עם הכסף הזה הצלחתי להתקדם הלאה ולהחיות את העסק שלי שהיה במצב גסיסה. בלי לשים לב ובעזרת התערבות קטנה מלמעלה, הצלחתי ליצר כסף ממקום שלא חשבתי עליו.

המעשה הזה הוכיח לי איך יש דברים בעולם הזה שנקשרים בגורל, איך אותו פתק שהניחו לי על השמשה ביום של סידורים בתל אביב. יכולה לגרום לאחלה תוצאה בעולם שיכולה לעזור לכולנו. 

Author: עמית ברקוביץ