אינסטלטור ברחובות והסביבה 24 שעות ביממה

שרברב ברחובותהפוסט הבא מיועד בעיקר לתושבי העיר רחובות והסביבה הקרובה לה. אז אם אתה / את תושב/ רחובות מומלץ מאוד לקרוא את הפוסט הבא.

כפי שכולכם כבר שמעתם, באמצעות האינטרנט אפשר למצוא היום את כל בעלי המקצוע במחירים נוחים ופשוטים. בעבר הרחוק היינו מקבלים כל שנה ספר ענק של המותג הישן "דפי זהב" ושם היו כל בעלי המקצוע. והרבה בעלי מקצוע קראו לעצמם "א.א.א.א. אינסטלציה" כדי להיות ממוקמים ראשונים בקטגוריה שלהם (דוגמאת אינסטלציה). אך היום המוצר הזה נעלם, אנשים ויתרו על הספר המסורבל הזה שהיה יושב לנו בבית ונערם אבק והיום דפי זהב נמצאים באינטרנט באתר יעודי למציאת בעל מקצוע וכמובן כמו דפי זהב יש עוד לא מעט אתרים מתחרים כמו 144 של בזק ועוד אתרים נוספים.

תושבי רחובות בטח מכירים עבודות אינסטלטור ברחובות, יודעים שכדי למצוא את האינסטלטור הטוב ביותר אפשר להשתמש במדיה הדיגיטלית על מנת למצוא אותו ואפשר גם בדרך המוכרת של תושבי העיר והיא לוחות המודעות ברחוב הרצל הרחוב הראשי של רחובות.

ברחובות, לעומת ערים אחרות בארץ, הפרסום עובד לא רק ברשת אלא גם בלוחות מודעות ברחבי העיר ובעיקר ברחוב המרכזי. ולכן כאשר מישהו רוצה לפרסם את עצמו בעיר חשוב שיעשה את זה בשתי הזירות במקביל. גם בזירה הדיגיטלית וגם בזירה המציאותית של רחוב הרצל.

בואו נסתכל על חלק מפרסומות האיסטלטורים ברחובות

ציוד אינסטלציה

  • "אבי אינסטלציה – פותר הכל ובזול!"
  • "אצלנו תמצאו איתור מתקדם של נזילות, תיקון מקצועי ושירות אמין!"
  • "בכל רחוב ברחובות היינו, מזמין אותנו אליך?"
  • "פתיחת סתימות בזול, איתור נזילות, וצנרת חדשה ביום אחד – התקשרו אלינו עכשיו!"

כל הסיסמאות האלה הגיעו אלינו מלוחות מודעות בעיר.

אז בפעם הבאה, תושבי רחובות, שאתם מחפשים אינסטלטור, אתם יכולים למצוא אותו גם באינטרנט כמו שמוצאים כל אזרחי ישראל, ואפשר כמובן גם למצוא אותו בדרך שלכם שאתם הולכים ברחוב. לשיקולכם.

תיקון נעים!

Author: עמית ברקוביץ

1 thought on “אינסטלטור ברחובות והסביבה 24 שעות ביממה

  1. אם אתם מחפשים מקום טוב להמלצות של אינסטלטורים לכו ללוח מודעות מול הקניון הגדול ברחובות יש שם כמעט את כל האינסטלטורים בעיר

Comments are closed.