ליטוש אבן זה לא צחוק

שטיחים הם אופצית ריצוף פופולרית ביותר לבתים בגלל שהם חמים ורכים, ולהפוך את כל המשפחה להרגיש רצויה ובבית. שטיחים נקיים הם מרכזי לתחושה הזו, ושאיבת האבק, אפילו באותה התדירות כמו פעם בשבוע, זה לא מספיק כדי לשמור על שטיחים נקיים באמת באמצעות פעולות לבישת היום. חיים בבית רגיל דורשים הרבה משטיחים, וניקוי שטיחים מקצועים הוא הדרך הטובה ביותר כדי לשמור אותם במצב מצוין. ישנם יתרונות רבים של ניקוי שטיחים, לא פחות מ מהם הוא שזה תורם לכולם הרגשה נהדרת מקבל מהליכה יחפה על שטיחים טריים ניקו. התקשר היום לקבלת הייעוץ אישי, מקצועי שטיח ניקוי ולתת למומחים להראות לך איך הבית שלך יכול להיראות חדש שוב דרך שטיחים נקיים.

למה חשוב ללמוד על ליטוש אבן ושיש

יש מחשבה שניקוי שטיחים מקצועי משתמש בכימיקלים מזיקים, אבל זה לא המקרה. שיטות ליטוש אבן מודרניות ניקוי שטיחים, שאיבת מים חמה במיוחד, משתמשת במים מחוממים ליותר מ -200 מעלות צלזיוס פרנהייט כדי להסיר לכלוך וחלקיקים ולנקות את השטיחים. מים בלחץ משחרר כתמים, לכלוך וקרדית אחרות, שכולו הוסרה באמצעות ציוד שאיבת אבק התעשייתי. מיצוי במים חם הוא גם לגמרי סבון חופשי ובטוחה לכל השטיחים, והכי חשוב, היא בטוחה לילדים, חיות מחמד ושמירה על הסביבה. אין שאריות שהשאירו מאחור והשטיחים שלך ירגישו בריאים וטהור. בנוסף, ניקוי שטיחים מיצוי במים חם הוא בטוח לכל סוגי שטיחים, מזיון לברברית לשטיחים עם דפוסים דקורטיביים. שיטות ניקוי שטיחים מודרניות לא להרגיז את הסיבים העדינים של השטיחים שלך ותהיה ממש לעזור להם להיראות חדש יותר.

אחד היתרונות העיקריים של ניקוי שטיח המקצועי הוא שזה מפחית את רמת האלרגנים בביתך. שטיח מושך פיסות שמגיעות מ-ליטוש אבן, אשר נופל מנעליים או להיכנס לבית בכל סכום של דרכים. שטיח הוא כמעט כמו מסנן כי זה שומר את כל החלקיקים האלה מתרפקים בתוך הסיבים שלה. עם זאת, כאשר ילדים וחיות מחמד שכבו על השטיח שהם קרובים לאותם חלקיקים מזיקים לפעמים צחוק מעבודה אתה מקבל, ושאיבת אבק יכול אפילו להביא אותם קרוב לפני שטח השטיח מבלי להסיר אותם, גורמת להתלקחויות אלרגיה וגירויים. ניקוי שטיחים מקצועי יסודי מסיר את כל החלקיקים האלה לרצפה נקיות ובריאה לך להרגיש טוב עם נותנים לילדים שלך להתקרב אליו.

את אותם חלקיקים שגורמים לאלרגיות במשפחה שלך יכולים גם הוא לגרום לפיחות לסיבי השטיח שלך. לכלוך, כתמים וחומרים מיקרוסקופים יכולים לקבל תקועים בשטיחים שלך ולהתיש את הסיבים, במיוחד באזורי תעבורה גבוהות שבו חלקיקים שהוטבעו בתדירות גבוהה יותר. סופו של דבר, אותם החלקיקים יגרמו לבלאי נראה לעין, בנוסף לחספוס ייחודי ברגליים יחפות, מוזיאון מגדל דוד ובזמן השטיחים צריכים להיות מוחלפים. כתמים יש את אותן תופעות לוואי והם בולטים מאוד, גם לאחר היישום של חנות קנה ניקוי שטיח. ניקוי שטיחים מקצועי לחלוטין מסיר כתמים ולכלוך מהשטיחים שלך ולהאריך את תוחלת החיים של השטיחים שלך, לשמור אותו מחפש כבר לא חדש, וחוסך לך את הצורך להחליף אותו בטרם עת.

בעלי הבתים היום הם רק כעניין בהשלכות הסביבתיות של פעולותיהם כפי שהם על ההשפעות של המוצרים בם הם משתמשים, וניקוי שטיחים מקצועי ליטוש אבן עונה על כל הציפיות. שיטת המיצוי במים החמה התקבלה על ידי ניקוי שטיח מקצועי היא ידידותית לסביבה מכיוון שהוא מסתמך על טמפרטורות חמות מאוד כדי לשחרר חלקיקים, להסיר כתמים ולטהר שטיחים. אפילו מזגנים, הסרת כתמים ומגינים בשימוש בשטיחים מסוימים הם ידידותיים לסביבה, ולשטוף היטב. אין שאריות שהשאירו מאחור בשטיחים ולא שום דבר המזהם לסביבה שלך, כך בעלי הבתים יכולים להירגע בידיעת השטיחים הנקיים שלהם הם לא על חשבונו של כוכב הלכת. ניקוי שטיח ירוק הוא שיטת ניקוי בית מהוללת ויעילה ביותר שניתן להשתמש בו בכל סוג שטיח, לכל בית ולכל משפחה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיטות ניקוי שטיח מקצועיות המודרניות הוא שהם כמעט לחסל את תקופת ייבוש לכל סוגי שטיחים, חטיבת כפיר הפחתה אותו לשעה אחת בלבד. עם ניקוי מיצוי במים חם, מים וכל החלקיקים והלכלוך עם אותו יוסרו לחלוטין בגלל ציוד השאיבה התעשייתי, ולכן אין שום דבר שנשאר מאחור. לא רק שזה ייתן לי שטיחים נקיים האמיתי ביותר, זה אומר ששטיחים יהיו מוכנים לריהוט וחיים רגילים בתוך זמן קצר. יש גם ללא סיכון של עובש או טחב לבנות כי אין רטיבות. שטיחים הם נקיים ורעננים ולפנים, והוא יישארו רך ואוורירי במשך חודשים רבים לבאות.

לינדזי כותב עבור חברת דרום קליפורניה הביתה שיפוץ, שיפוץ פלטין. היא כותבת על מגוון רחב של נושאים לשיפור בית, כגון רכבת ישראל דרושים: שיפוץ מטבח ליטוש אבן, שיפוץ חדר אמבטיה, פנים וציור בבית חיצוני, תיקון יסוד, גגות, חניונים, תוספות חדר ועוד!

Author: עמית ברקוביץ

1 thought on “ליטוש אבן זה לא צחוק

Comments are closed.